søndag den 10. marts 2013

Uret tikker...

Vi har så gevaldigt manglet et ur herhjemme siden vi flyttede ind i oktober og nu er der endelig et:-)
Uret vi havde i den gamle lejlighed passer slet ikke ind (alt for fransk cafe-agtigt i det...)
Så jeg prøvede at "ombetrække" det med Søs Grene-papir og resultatet er blevet rigtig godt synes vi:-)
Nu skal det bare op at hænge.
Skønt.

Ydermere bagt havrestykker med chokolade idag-Mums.
De kan anbefales og kender du Emmerys havretykker med chokolade, så er det helt a'la dem.
Opskrift findes her!
Vasket helt i bund og ryddet op i krea-hjørnet.
Fantastisk :-)
EFTER :-)

FØR


12 kommentarer:

  1. Pretty!!! You know what? The "before" photo reminds me of an "Alice in Wonderland" style clock! I can totally imagine the rabbit running around with it ;) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks:-)
      And hey-You got a great point. That is so like the busy-rabbit-clock:-)

      Slet
  2. Hvor er uret bare blevet fint, og opskriften er fluks gemt - de må prøves!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Jeg nyder også hver gang at se hvad klokken nu er;-)
      Prøv endelig opskriften - Jeg vil ha mig en kop kaffe om lidt og glæder mig til at nuppe et havrestykke (eller to dertil hihi):-)

      Slet
  3. Dejligt med en aktiv weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - Det giver sådan en god energi:-)

      Slet
  4. Hvor er det en god ide at "ombetrække" uret. Jeg er lige faldet over din blog og har fluks meldt mig som fast læser. Det er nogle skønne ting du laver, og jeg glæder mig til at følge dine kreativiteter fremover.
    Du er velkommen til at slå et smut forbi min blog, og se dig om :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line
      Velkommen til -Sikke dejligt du fandt herind og jeg er jo så glad for også at have fundet din blog:-) Sjovt dine fine lange Hagesmækker har neg allerede tænkt, at dem ville jeg ha lavet inden længe;-)
      Kh Jonna

      Slet
    2. Tak Jonna :-) Og jeg er også glad for at du har fundet min :-)
      Hagesmækkerne er nemme at lave, og meget bevendte når den lille begynder at spise - ud over det hele...
      Kh line

      Slet
    3. Hihi ja "at spise ud over det hele" lyder meget børneagtigt;-)

      Slet
  5. Jeg kom lige forbi.........super flot ur du har lavet. En genial ide :-)
    Mange hilsner
    Nola

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kom forbi-Jeg nyder og urværket hver dag nu:-)
      Gode hilsner Jonna

      Slet