mandag den 18. marts 2013

Nye navnemærker + VEJL TIL BESTILLING

Jeg efterspurgte jo hvor man kunne bestille navnemærker, der syes fast på langs.
Lena sendte mig dette link og idag kom de med posten. Jeg er meget tilfreds:-)

VEJLEDNING TIL BESTILLING
* Jeg bestilte dem der hedder "100 Custom Premium..." til 129,57Dkr
(Alt i alt incl porto/told kom jeg af med 173DKR. Ganske fint:-)

* Man skriver først navn, adresse...

* Man vælger målene (Jeg valgte LÆNGDE 1 1/2inch * BREDDE 5/8inch)

* I kommentarfeltet "Note to hobbytime" skriver man den ønskede tekst + font.
(På www.dafont.com vælges den ønskede font.) Den jeg her har valgt hedder : " Miss Smarty Pants".

* Så betaler man. Voila:-)

Det tog en lille uge og så kom mærkerne frem :-)
HOBBYTIME ligger i Frankrig.



21 kommentarer:

  1. Jeg har præcis ledt efter sådanne mærker også :-) Fedt. Tak for tippet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders -Dejlgt andre kan få glæde af det:-)
      Og de er en HEL del billigere end ved fx. Ikastetik.dk. We like:-)

      Slet
  2. Det ser godt ud - og prisen er da heller ikke så gal..

    Måske jeg snart skulle overveje at få lavet sådan nogle skilte af forskellig art...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er hvert fald super tilfreds og end ikke brug dem endnu;-)

      Slet
  3. åh øv! Kan se at man kun kan få dem i satin :-(

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Jeg har lige bestilt nogle hos Ikastetiket, og dem er jeg også blevet super tilfredse med:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så dejligt. Det giver lige det sidste pift:-)
      Vild med din nodetaske:-)

      Slet
  5. De er super fede. Sådan nogle vil jeg også gerne have til at sy i mit hjemmelavet "lir" :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke! Det er lige prikket over i'et eller stregen i ø'et;-)

      Slet
    2. Så, nu har jeg bestilt nogle, er spændt på at se dem - man ser jo ikke hvordan de kommer til at se ud, når man bestiller dem.

      Slet
  6. Super fede, Jonna. Jeg skal helt sikkert også have bestilt nogle:)

    SvarSlet
  7. Ja-Så tilfreds. Dejligt du kiggede med og linkede:-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare fede og billige, jeg vil også bestille nogle, men er der ikke told på...?
    Hvilke mål har du brugt.
    God aften og søjde monster du har hæklet idag...Ü
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er også bare rigtig tilfreds med dem:-) -især til prisen.
      Alt i alt med told har jeg betalt 173,- for de 100 mærker-Synes det er ganske ok.
      Mine mål: LÆNGDE 1 1/2 inch og BREDDE 5/8 inch.
      Jeg hyggede mig så gevaldig godt med monsterhækleriet. Hyggeligt at bruge ventetiden godt;-)
      God aften-Kh Jonna

      Slet
  9. Øv, jeg kan ikke finde ud af at bestille. Hvor kan man skrive navn og adresse?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm tja jeg skrev det vist i et felt med Name+Adress. Kommer der ikke det frem hos dig?!

      Slet
    2. Næh... Der var kun et sted, hvor jeg kunne vælge farve og hvor jeg kunne skrive en note til dem. Må prøve igen og se om det lykkes. Jeg har nogle mærker men vil gerne have nogle til at sy i siden af tøj til min niece. Det ser mere "prof" ud :-)

      Slet
    3. Jeg har samme problem. Kommer ikk noget med adresse frem, kun hvor jeg kan skrive note... Vil så gerne bestille

      Slet
  10. Hvor er de fine.
    Jeg må også igang med at bestille, men skal lige bestemme mig for om teksten (kom gerne med dit bud). Har linket til dig og lånt et billede. Håber det er ok.

    Se mere her: http://nulleris.blogspot.dk/2013/07/navnemrker.html

    /Nuller

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak og er også super glad for dem. De sætter lige den sidste lækre finish på kreationerne:-)
      Jeg er jo gad for "Miss Smarty Pant" men synes ogs rigtig godt om " Gotica Moderna"...

      Bare fornemt du linker. Det er jo med at dele de gode fifs i blandt os alle:-)
      Kh Jonna

      Slet