tirsdag den 12. marts 2013

Rester bruges AAAAH:-)

Sådan en god følelse.
-Du kender den godt. Gør du ikke?!
-Lige at få brugt de der rester, som fylder en stooor del af garnlageret;-)

Jeg ryddede jo op i mit krea-hjørne søndag og nu er nogle garnrester ved at tage god form i et halsrør. Skønt:-)

Flyttet hæklehyggen ind på Baresso. Skulle købe fødselsdagsgave og så står den på fødselsforberedelse kl.13.

ET AF DAGENS SMIL
Haha en rimelig blond brunette-ekspedient i en butik (kan ikke nævne hvilken, da gavemodtageren måske læser med;-)) spørger om jeg mon bare har fri idag!
-"Naaaaa jeg er gravid-så er på barsel. Ja, jeg har termin lørdag."
-"Nå okay. Dejligt" siger hun.
Haha synes det var ret sjovt-Ser da sådan riiiimelig gravid ud bag tørklædet;-)







13 kommentarer:

  1. Det er nemlig skønt at få brugt nogle af sine rester.
    Og hvor ser din mave bare skøn ud, og så er det lige om lidt, spændende :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  2. I love the pattern! And great colors!

    SvarSlet
  3. Tak for dejlig kommentarer -Ja, det er nu bare helt helt særligt med sådan en mave. Bliver så glad hver gang jeg kigger på den og mærker ham puffe på den anden side:-)

    SvarSlet
  4. Der er da ikke meget at gå galt i byen af med den fine bule, du kan fremvise :-) Sikke et godt billigt grin, du må have fået ud af det.
    Det er skønt at bruge rester. Det er også hvad jeg går efter for tiden :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så ret. Jeg grinede ret meget da jeg trippede videre Hihi:-)
      Reste-klubben er god. Hvad mon du er igang med:-)
      Kh Jonna

      Slet
  5. Du er SÅ fin Jonna!!! Savner allerede min store runde mave ;-) Og dejligt at du får brugt dine rester. Jeg kan fortælle at jeg er rigtig dårlig til det - men svigermor aftager gerne, så det ikke ligger hos mig og tager plads ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak søde Pernille.
      Ja, jeg tænker virkelig også at jeg vil komme til at savne den runde mave, når han snart! kommer ud.
      Dejligt med svigermor, der tager resterne-Så prikkes der ik så meget til samvittigheden at nu skal man ha det brut;-)
      Håber det går godt med Dagmar-Ser dejligtud på din februar-uodate:-)

      Slet
  6. super med at bruge rester men syntes din mave er endnu supere. Hvor er du flot med maven

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi dejligt med en super-mave:-)
      Ja, man skal vel også have lidt superkræfter som mor tænker jeg;-) GLÆDER MIG!

      Slet
  7. Ha ha ha... totalt griner at hun ikke kunne tænke så langt :)))) Du ser da bare fr skøn ud med den mave altså - sidder fluks og drømmer mig tilbage til tiden med mine to store maver - åh det var skønt, men nu også rart at slippe af med den igen ;)

    Er så spændende hvornår han kommer ud - min veninde har termin på søndag, så spændende hvem af jer der kommer først :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var så mig der skrev - ved ikke lige hvad der gik galt for mit log-in :)))

      Smil fra Karina

      Slet
    2. Ja, jeg morer mig også godt over episoden:-)
      Uh spændende at din veninde er sat til søndag. Ja, det er lidt sjovt at både nyde maven og samtidig glæde sig til dagen, hvor det sker :-)
      Kh Jonna

      Slet