tirsdag den 26. marts 2013

Fra fejl-fant til fisk

For læææænge siden. Ja, nok for 1 år siden var jeg igang med en elefant. Men opdager pludseligt at jeg har hæklet helt galt. Ha, så galt at jeg havde 60 masker for meget hehe!
Nå... Pille så meget op er ikke lige mig, så lagde projektet i "ikke-færdig-skuffen" og så gik tiden og mange andre projekter deres gang...

Nu hvor vi så venter på at Junior ankommer har jeg været igang med at rydde op i netop dén skuffe.
Da jeg ikke kunne trække det længere kom tiden igår til det stribede stykke... Bum bum... AHA:-)
Fandt på at kreere elefant-bagpartiet om til en unik FISK.
Her er den-Ganske unik;-)







10 kommentarer:

  1. Ej men altså, sådan kan der jo komme noget godt ud af en lille fejl.

    Men Junior må da snart komme ud i verden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, rart at man alligevel kan få noget sjovt ud af en fejl. Jeg er bare ikke tilhænger af at pille op...hehe.

      Jo, kommer snart.
      Været til tjek idag og alt var bare så fint:-)
      Så bliver sat igang inden weekenden, hvis han ikke selv vælger at sætte igang inden;-) Så NU er det snart nu.

      Håber du er glad for at ære flyttet?!
      Kh Jonna

      Slet
    2. Det er også enormt træls, at pille noget op, som man har brugt tid på at lave (jeg gør det indimellem med strik, fordi der går ALT for lang tid imellem at jeg strikker, og ikke har nogen anelse om, hvor langt jeg var nået..)

      Dejligt, at alt er so det skal være. Glæd dig, det er fantastisk - og hårdt - men fantastisk :D

      Uh... men det gjorde, og gør, vi ikke alligevel. Vi bliver i Hjortshøj.. :) og lidt :/

      Slet
  2. Hahaha, den er sjov!
    Gad vide om det er samme elefant som jeg har på hæklenålen, jeg kan ikke helt se det, hihi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt-Ja, vi morer os også ret godt over den;-)

      Det er en elefant som denne
      http://byfonna-byfonna.blogspot.dk/2011/11/kom-med.html
      der oprindeligt var på nålen;-)

      Slet
  3. Herligt-Ja, vi morer os også ret godt over den;-)

    Det er en elefant som denne
    http://byfonna-byfonna.blogspot.dk/2011/11/kom-med.html
    der oprindeligt var på nålen;-)

    SvarSlet
  4. Ha ha det er sgu i orden Jonna... Det var lige dagens sidste grin du fik lokket frem...
    Hvor er den da bare nuser og hvem har ikke brug for en opskrift på en knald rød trut-mund....Ü

    SvarSlet
  5. Hi hi, hvor er den blevet sjov ;0)

    Herligt genbrug af hækletøjet!

    SvarSlet
  6. Hvor er den sjov, der findes med garanti kun det ene eksemplar :O) jeg var ellers sikker på at du var en tur på sygehuset, men junior venter åbenbart lidt endnu :O)

    SvarSlet