fredag den 22. marts 2013

Rombe-pude ByFonna

Godt nok er jeg fra Mors, men Janteloven skal ikke ha lov... Jeg er SÅ stolt!
Stolt at min rombepude, der netop er færdiggjort, mens Mikkel ser 1.halvleg af DKs boldspil;-)
Selv syet inderpuden og fyldt den med dun fra en anden monteringspude.
Trykknapper har den og så pryder et af de nye navnemærker én side. De kan anbefales-God størrelse og længde.
Ja, jeg var jo i tvivl om farverne -se mit indlæg fra igår, men er mest til symmetri, så endte med lilla og grøn i mix. Glad for resultatet:-)

Rart at jeg nåede at kreere puden inden Junior ankommer... :-) Ja, jeg keder mig ikke i den søde ventetid (40+6 idag)
Spændende hvor mange flere projekter jeg når at færdiggøre...!;-)









10 kommentarer:

  1. Den blev også fin sådan :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt-Klartil min "Here-we-live-billedserie";-)

      Slet
  2. Super flot, elsker de grafiske puder og syr også en del af disse selv, Dog har jeg ikke hæklet nogle endnu, men det ku da være man skulle kaste sig ud i det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena:-) Jeg er også ret stor fan af det grafiske look og dine puder rammer lige min smag:-)
      Kan anbefale at hækle en-Det er hyggeligt og tager ikke lang tid.

      Slet
  3. Wauw - den er flot! Og fede "byfonna" mærker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker du:-)
      Er så glad for de nye mærker også;-)

      Slet
  4. Helt vildt flot :) får lyst til at efterligne. Dine mærker er også skønne! Held og lykke med det hele.
    Kh mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette
      Dejligt du kom forbi:-)
      Du må SÅ hjertens gerne efterligne-Inspiration fra hinanden er noget af det bedste ved Blogland:-)
      Kh Jonna

      Slet
  5. Hvor er den fin!! Og mon baby er kommet ud nu?? Ellers hepper jeg ham gerne ud af mors mave - HEP HEP HEP!
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du også så tilfreds.
      HEP endelig gerne. Han nyder det så gevaldigt inde i mors mave. 41+1 idag, men har set godt så nyder ventetiden. Kan jo ikke andet;-)
      Kh og dejlig solskinssøndag til dig fra mig:-)

      Slet