fredag den 15. marts 2013

Reste-halsrør færdigt DIY

Så er mit reste-halsrør færdigt og ih, tror det er perfekt til når der inden længe skal traves lange ture i foråret:-)
Inspirationen har jeg fra Christel. og Line.

DIY:
Ja, som Christel skriver er det såmænd blot en kombination af rækker med fm og rækker med et stm.

Dejligt at få ryddet op -Må dog indrømme jeg løb tør for det lilla garn. Men én enkelt nøgle koster kun 15,- såååå ikke så galt. Og eftersom lilla er yndlingsfarven er det aldrig en dårlig investering;-)

GARNET
GRÅT: Viking Balder 100% new Wool (glemt hvor jeg har det fra!)
LILLA + ORANGE: Lammy Yarns no.Q neongarn (Yarnfreak har det;-))
Jeg hæklede med nål 4,5.

Kan vist godt love, at der kommer flere billeder af røret "in action" på en forårsdag:-)





12 kommentarer:

  1. Sikke lækkert det er blevet...

    Super flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære du
      Ih tak - Jeg vil nyde at svinge det om halsen senere idag, hvor den står på mokka-hygge på Baresso med skøn veninde;-)

      Slet
  2. It turned out so pretty!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you:-) I am very satisfied as well.
      Nice weekend to you!

      Slet
  3. Så flot det er :) Du er sørme hurtig med en hæklenål :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi jo tak-Det er også taknemmeligt med en god str. nål og så slapper jeg bare SÅ godt af med hækleriet.
      Kan se på din blog at I skal giftes. Ih, hvor er det spændende:-)

      Slet
    2. Ja jeg kobler også fuldstændig af når jeg hækler :) Det er meget spændende, vi glæder os rigtig meget. Har en masse jeg gerne vil vise jer, men tiden er desværre ikke til det lige nu. Vi kæmper med at få en hverdag til at fungere med vores lille dreng og hans kroniske sygdom

      Slet
    3. Godt forstå I glæder jer. Håber det er ok jeg spørger -ellers så bare sig til, men hvad fejler din Gustav dog?!
      Tænker det er rart at have bryllup og kreative sysler at koble fra med-Når tankerne gerne skal flyve i andre baner.
      Kh Jonna

      Slet
    4. Selvfølgelig er det ok du spørger :) kort fortalt, så har han fået konstateret en sjælden sygdom, og hvis han ikke bliver behandlet, vil det i sidste ende kunne ødelægge hans nyrer. Han er derfor blevet opereret et par gange, sidste gang var det en sonde i maven han fik indopereret. Så nu kobler vi ham til den hver aften, og så skal han have ca 1,5 liter væske i løbet af natten. Så vi er meget trætte fordi vi skifter ble og sengetøj konstant fordi han tisser lige så meget ud igen. Men ja det er rart at have noget andet at lede tankerne hen på, er desværre bare ofte så træt, at jeg ikke får noget lavet :(

      Slet
    5. Kære du
      Jamen, sikke da noget. Det kan jeg sagtens forstå at I har det hårdt med. Det er bare aldrig rart når børn fejler noget -især ikke når de er så små.
      Håber at udsigterne til bedring eller gode løsninger med tiden er gode.
      Kh Jonna

      Slet
  4. Sikke nogle dejlige farver...
    God lørdag.
    Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lilla er min yndlings og så var det også helt rart at bruge grå som grundfarve -O ikke altid sort;-)
      God søndag herfra:-)

      Slet