søndag den 3. marts 2013

Vinderen er....

.... Ja, jeg synes jo, at vi alle lidt har vundet noget 
med denne dejlige solskinssøndag. Åh, forår:-)

Og nu til det andet:
VINDEREN AF MIN GIVE AWAY ER....
Nanna:-)

Jeg har brugt "Find en vinder" og bag lod 42 gemte Nanna sig.

Så en djævel i fine drengefarver skal snart kreeres og sjovt nok,
så bor Nanna også i Lystrup-Så tror da præmien skal afleveres personligt;-)

TAK til alle I dejlige deltagere.
Det varmer altid med god opbakning.
Velkommen til nye læsere-Det er jeg rigtig glad for.

Rigtig god og smuk søndag til alle.
Kh Jonna på terrassen😉

Her lidt billeder fra en SKØN WEEKEND i sommerhus i Ebeltoft med mine fire skønne veninder fra lærersem.








4 kommentarer:

  1. Øv, det var jo den forkerte vinder, men tillykke til hende alligevel :-P
    Sikke en stor mave i lækre striber :-)
    Nyd søndagens skønne solskin.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - Så håber vi på dit held næste gang;-)
      Ellers kan det være vi skal ud i en byttebytte-købmand en dag, så du kan få en herlig djævel:-)
      Kh Jonna

      Slet
  2. JUUUBIIIE Sikke en dejlig søndag og min første præmie i en give away fantastisk...Glæder mig så meget til at modtage gaven :-) Du er meget velkommen til at kigge forbi Jonna ;-)

    Farven må gerne være Turkis hvis det er muligt, og så må du bestemme resten :-)

    Tusind tak... Bassen bliver så glad

    KH Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. JUBIIIIII Sikke dejligt med den første give-away:-)
      Turkisblå er et dejligt udgangspunkt.
      Glæder mig til at gå igang med den.

      Vi snakkes ved - Kh Jonna

      Slet