tirsdag den 26. februar 2013

Binemor-bukser. Junior blir SÅ vaks:-)

Jeg er SÅ glad for blogland!
Skønne Libbie og jeg har lavet en super byttehandel -Jeg hæklede en hængekurv og Libbie har syet nogle af sine formidable bukser til Junior.

Og iiiiih hvor blev jeg bare GLAD, da jeg fandt pakken i postkassen idag.
Hele TO par bukser i det flotteste design med skønne detaljer, perfekte farver og dejlige skyer og så er det bare rigtig godt design:-) Og et rigtig sødt kort:-)
Ih jamen højgravide mig bliver altså helt rørt!

1000 tak Libbie-Junior bliver så vaks når han kommer i dit design. Er rigtig glad for jeg valgte at de blev i en større størrelse.

I loooooooooove it:-) - Og se de søde små perlepakker!










Her er hængekurven jeg lavede til Libbie
Opskriften har jeg herfra

6 kommentarer:

  1. Hold da op nåede de allerede frem i dag :)
    Åh jeg er glad for at du kan lide dem, du må huske at vise junior frem i dem :)
    Jeg sender dig masser af tanker hver morgen når jeg ser på kurven. Den er så fin. Så ja thumbs up for blogland og blog-veninder :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen kære dejlige du - Jeg kan ikke bare lide dem - Jeg er VILD med dem og Mikkel ligeså:-)
      Thumbs up for gode blog-veninder og kreative talenter.
      Kram kram

      Slet
  2. Det er så fedt med byttehandler. Det har jeg prøvet en enkelt gang med meget positivt resultat :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig helt kanon med byttehandler:-)
      Og jeg vil sandelig gerne på et tidspunkt bytte med dig:-) Dine toilettasker synes jeg bare er så fine.
      Kh Jonna

      Slet
  3. SÅ fine de bukser er :) Lækker byttehandel i to har lavet der :) Den hængekurv er simpelthen bare så flot, så nu har jeg printet opskriften, og bliver da nødt til at få købt noget zpagetti så jeg kan komme i gang - og det kan da kun gå for langsomt :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih ja, hvor hyggeligt du lige blev inspireret og jeg synes den var skøn at lave. Med Zpagetti går det hurtigt;-)
      Jeg er stadig helt høj og stolt at de flotte bukser, der nu ligger klar til min lille guldklump:-)
      Kh Jonna

      Slet