fredag den 8. februar 2013

JuHuHuuuuu -Så kom der post

Jeg har lavet en skøn UGLE-byttehandel med Karina og hvor er jeg bare glad for det.
Karina syr de skønneste ugler -Og idag landede denne her hos mig.
Nu sidder han fint og venter på Juniors ankomst midt i marts:-)

Jeg er vild med gode byttehandler, hvor man kan glæde hinanden og så er det altid bare hyggeligt at sysle med noget til andre:-)




Ugle-fætteren er klar! TAK KARINA!
Farver er lige mig:-)





Jeg har kreeret denne Dizzy Owl til Karina
Se mere her
(Inspireret af "Hos Maj")

3 kommentarer:

  1. Dejlig bytter:-) Jeg har også byttet mig til en skøn ugle hos den dygtige Uglemor...

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt-ja, hun er bare ferm med de ugler:-)

      Slet
  2. Ihhhh, hvor dejligt at se den er landet godt og sikkert hjemme hos Jer :))) Og tak for de søde ord - både fra dig søde Jonna, og dig søde Fie - dejligt med tilfredse modtagere :)))

    Og ja - min dizzy owl behøver jeg vist ikke sige at jeg er vild med, det tror jeg bestemt du ved :)))

    Kram og smil fra Karina

    SvarSlet