søndag den 3. februar 2013

FANTASTISK KREA-weekend

Ih jamen altså-Hvor har det været en god og dejlig weekend.
Igår var jeg afsted til blogtræffet arrangeret af Anna (LaraLil). Det var bare så godt. Man tager altid afsted med en flok sommerfugle i maven -og ih, hvor er det bare skønt at mødes med alle mulige kreative kvinder.
Snakken gik, det blev skvaldret og grinet, inspireret og lært nyt.  
Så glad for at møde alle de/jer søde piger, der også bobler af KREAkuller samt mange gode tanker om livets små og store ting :-)

Mange sponsorer havde været så positive og rare, at sende fine sager til goodiebags.
- Se hvem under billederne og husk at kigge forbi deres hjemmesider -Der er mange gode steder at besøge.

Idag startede jeg dagen med en god svømmetur efterfulgt af hæklecafe hos Yarnfreak. Herligt:-)




Janes robot og et view over de fine sponsorgaver

TAK TIL SPONSORERNE:
http://www.terapi-hobby.dk/ 
http://www.klematis.dk/

9 kommentarer:

  1. Det bar et super stykke arbejde i havde gjort med at finde sponsorer - tak for en hyggelig dag, selvom jeg ikke lige nåede at hilse på dig.

    SvarSlet
  2. Hej Jonna.
    Selv tak for en dejlig lørdag.
    Du har rigtig været igang her i weekenden.... : )
    Glæder mig til at se den færdige elefant.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Var super skønt:-)
      Elefanten er færdig og har fået selskab af en giraf og en løve er på vej-Viser dem snart herinde;-)
      Kh Jonna

      Slet
  3. Hyggeligt at møde dig Jonna - og hvor er det imponerende, at I fik lavet så fine goodiebags med så mange lækkerier :-) /Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så hyggeligt:-)
      Jeg er også stadig helt imponeret over goodie-Sponsorerne. Så dejligt:-)
      Kh Jonna

      Slet
  4. Åhh hvor ville jeg gerne ha været med ;-) lyder bare som en mega god dag... Håber der bliver en næste gang :-) og sikke mange fine ting :-) jonna hvor har du lavet din header på din blog den er så fin med billederne på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, håber du kan komme næste gang:-)
      Jamen, det er såmænd min kæreste Mikkel der har lavet min header på bloggen. Han er også kreativ;-) -Vilmdu gerne have nyt look på bloggen din da?!
      Kh Jonna

      Slet
  5. Ja har aldrig fået lavet en header, og synes det er ved at være tid til at lave den lidt mere personligt :-) Må prøve at lege lidt med det :-)

    SvarSlet