lørdag den 28. januar 2012

Kreativ Lørdag

Ah og ih altså, har bare haft en helt og aldeles absolut dejlig lørdag sammen med gode veninder, min skønne Søs og Mikkel :-)
- Morgentræning
- Hjemmelavet brunch
- Sludder
- Sladder 
Og kreativitet
Ja, lader vist bare billederne tale:
Brunch!
Flittige hænder laver rangle...
...Søs igang med sleeve til den bærbare

SÅ blev Marias første elefant
færdig OG hun blev endda moster
i løbet af dagen :-)

Tadaaaa :-)





Jubiii:
Igang med mit første Zpagetti-projekt:
Et tæppe til stuen.












Kaffe og kreativitet -Perfekt kombination!





Tadaaa: Så har vi æggebægre!




9 kommentarer:

  1. Skønt med en krea-dag, I miss it :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig et hit :-)
      - Du skal da have det en dag!

      Slet
  2. Svar
    1. Det var det virkelig også bare -mon ikke det os´ bliver sådanne til et blogtræf:-)

      Fedt du også fik dig de fine æsker Maj har købt! -jeg må på jagt!

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud! Og fine ting I fik lavet ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak-jamen, det var det virkelig også-sådan nogle dage nyder man bare 120%:-)
      Så jeg nu glæder mig bare endnu mere til blogtræffet:-)

      Slet
  4. Tak for sidst - det var bare møghyggeligt!!!!!!
    (!!!)
    Fik lige genopfrisket hygge-følelsen indeni, da jeg så billederne igen.
    Knus Fis

    SvarSlet
  5. Jeg har nomineret dig til en blog award, se mere hos mig http://celinas-verden.blogspot.com
    Kh Camilla

    SvarSlet