tirsdag den 20. august 2013

BLOGTRÆF! Så gør vi klar...

 
Lørdag d. 5/10-2013
fra kl 9.30 til sidst på eftermiddagen (eller så længe man har lyst).

Stedet, hvor blogtræffet afholdes, er på Virupskolen i Hjortshøj, nær Aarhus 
- Der er gode tog- og busforbindelser hertil .

Du medbringer selv symaskine, sygrej, hækle-/strikketøj, tegnesager eller andet krea-grej. Du kan have kreative projekter med - af den ene eller anden slags - men det er ikke et must - du kan også bare komme for at snakke og hygge dig.

Det er selvfølgelig gratis at deltage - eneste krav er, at du har en blog. 
Om du er nybagt eller etableret blogger er ligegyldigt.
Du skal medbringe en gave til vores pakkespil -hjemmelavet eller hjemmebragt er helt op til dig.

Af pladshensyn er deltagerantallet ca. 25 - og der oprettes en venteliste til dem som ikke når med i første runde.

Hvis du gerne vil deltage, så læg en kommentar på dette indlæg med din mail
Vi sender en mail med praktiske informationer, når vi nærmer os dagen.

Gør gerne lidt reklame for arrangementet, så det kan komme vidt omkring i Blogland - Brug billedet herover.


HER ER DELTAGERNE:
(14/9: Der er blevet 3 pladser ledige -så skynd dig at sig til, hvis DU vil med😊)

57 kommentarer:

  1. Tjek! Det vil jeg bare helt vildt gerne :) min mail er: pescno@gmail.com
    Jeg laver et indlæg på bloggen en af de næste dage :)

    Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Super Pernille-Og vi ses søndag. Herlig hygge:-) Kram

      Slet
  2. Jubiiii det lyder hyggeligt, vil meget gerne deltage.

    Mvh helena.engelbrechr@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jaaaaaaaaaaah!!! Klart, jeg vil med!! ♡

    Min mail er jane.agesen@gmail.com

    Ha' en skøn dag!

    Kram fra Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuuuuuu dejligt du kommer:-)
      Klem

      Slet
  4. Hej Jonna.

    Hvor bliver det bare godt. Jeg vil meget gerne deltage min mail er

    Kaktusseranja@gmail.com.

    Knus Anja.

    SvarSlet
  5. Åh ja, jeg vil gerne deltage :)

    Min mail er gittemoesby@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    Min mail er anne170283@gmail.com

    Smil fra Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen :-)
      Jeg må desværre melde fra...
      Ærgerlig når flere blogtræf falder sammen, jeg vælger at støtte op om den lokale denne gang :-)
      Håber at nå med en anden gang hos jer i Aarhus :-D

      Ha en skøn dag :-)

      Smil fra Anne

      Slet
  7. Jeg vil meget gerne deltage :)
    Min mail er fruoverbyesorensen@gmail.com
    Kh. Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jonna,
      Jeg må desværre melde fra.
      Kh. Marlene

      Slet
    2. Hej Marlene
      Helt ok. Din plads er fluks givet videre så til en glad blogger fra ventelisten;-)
      Kh Jonna

      Slet
  8. Hej Jonna og Rikke

    Jeg vil også rigtig gerne deltage så kan det være at jeg kan komme lidt igang med at blogge igen :-)
    Min mail er mailtilmaja@gmail.com

    Kh Maja

    SvarSlet
  9. Anja, Gitte, Marlene, Anne og Maja

    Så dejligt I kan komme.
    I er fluks noteret på listen.
    Vi glæder os rigtig meget:-)

    Kh

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage - min mail er joanders@hotmail.com

    Kh Jo

    SvarSlet
  11. Jeg er på :D
    dinadehn@live.dk

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage christina.ruskjaer@gmail.com
    Mvh Christina

    SvarSlet
  13. jeg vil rigtig gerne med min mail er birgittemarie@ofir.dk hilsen Birgitte med bloggen www.kreasyslen.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Jo, Christina og Birgitte dejligt I kan og vil komme:-)

    Kh herfra

    SvarSlet
  15. Jubiii blogtræf, jeg vil rigtig gerne med!

    Mvh. Anja
    Anjaydemann@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne med:-) annesophielynggaard@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg vil også gerne med til jeres blogtræf. Lyder skønt. Min mail er Lise-tj@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg er også med :-) og Christel med pufsukker vil også gerne :-)

    steensgaard77@gmail.com

    Kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, skønt Nanna:-)
      Vil du ikke skrive Christell' mailadresse til mig?!
      Kh Jonna

      Slet
  19. Jeg vil også meget gerne med
    Mvh josefinehsolgaard@gmail.com

    SvarSlet
  20. Lyder hyggeligt- vil gerne være med :)
    Gittelux@gmail.com

    SvarSlet
  21. Anja, Fis, Lise, Nanna, Christell, Josefine og Gitte
    Det er barrister dejligt I vil komme:-)

    Kh

    SvarSlet
  22. Det lyder super-hyggeligt. Jeg vil meget gerne med.
    annemarikjaer@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej AnneMari
      Du er også på listen:-) Skønt.
      Kh

      Slet
  23. Yay! Blogtræf! Og så et kreativt et. Jeg skal med! Louise@wollerskovdal.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal du da.
      Du er sat på. Dejligt:-)

      Slet
    2. Så fedt. Glæder mig allerede!

      Slet
  24. Hvis der stadig er plads vil jeg gerne komme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tanja-Det er der. Så du er med:-)
      Hvad er din mail?!

      Slet
    2. Hej igen. Jep, brug bare my_ladysoul@hotmail.com :-)

      Slet
  25. Jeg vil også gerne med hvis det er flere pladser 😊 Min mail adr er walsh@cabboss.dk

    SvarSlet
  26. Tak for en hyggelig eftermiddag hos yarnfreak - hvis der er flere pladser vil jeg gerne med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og nu med mail ahenri3@gmail.com

      Slet
    2. Hej Anette
      Det var så hyggeligt:-)
      Og tænk vi begge bor i Lystrup. Næste gang så kan vi da ligeså godt kære sammen ind til Yarnfreakhygge:-)

      Der er desværre fyldt op, men du er nr. 1 på ventelisten-Så skal endelig nok give lyd, hvis der bliver plads.
      Kh Jonna

      Slet
  27. Jeg vil også gerne med :) ! Kan det lade sig gøre?

    min emailadresse er: eyesofjenny@gmail.com

    SvarSlet
  28. Hej Jenny

    Du. Nr.2 på venteliste, så skal nok sige til hvis der bliver plads:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  29. Hej Jonna.
    Jeg vil gerne melde fra da der idag er slået et andet blogtræf op som er meget nærliggende for os sønderjyder. Undskyld ulejligheden, men kan se der allerede er venteliste, så er der nogen som bliver glade. Håber i får en fantastisk dag.
    Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise

      Det er helt ok - Ventelistepigerne bliver kun glade;-)
      Godt blogtræf til jer også.
      Kh Jonna

      Slet
  30. Arhmen for filan....havde lige overset dette indlæg med tilmelding.... Har ellers sagt til manden at han bare har at kigge efter børnene den dag! Håber altså der bliver en plads til mig også!

    Camilla_staack@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Hej Jonna.
    Jeg melder desværre fra til jeres blogtræf, da der er slået et andet blogtræf op i Sønderjylland, det er ikke så langt for mig. håber der er en anden der kan få flæde af min plads. Håber i får en fantastisk dag.
    Lise

    SvarSlet
  32. UPDATE:
    Birgitte, Lise og Anne I er slettet fra listen - Kan HELT og aldeles godt forstå det geografiske;-)

    CAMILLA, ANETTE og JENNY
    I er med :-) :-) :-)

    Kh Rikke & Jonna

    SvarSlet
  33. Er der flere pladser eller ryger jeg på ventelisten?

    Mvh Anne/FruFlittig

    Anne.hoejgaard.kjaer@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Du er akkurat den første på ventelisten:-)
      Skal nok holde dig updated.
      Hilsen Jonna

      Slet
  34. Hej Jonna, her er min mail gitte_nielsen_dk@yahoo.dk...

    SvarSlet
  35. Det er gået min næse fuldstændigt forbi, at der er blogtræf i Århus! Hvordan kan det dog ske? Ville gerne have været med (med Askil på armen), men får desværre gæster lørdag. Øv øv øv! Håber I får en dejlig dag.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anna
      Ja, øv da-Så må vi snart have træf igen.
      Kunne have været så hyggeligt med både Askil og dig. Jer har vi tilgode;-)
      Har du set der er blogtræf den 17/11 i Lystrup?! Fies Fjollerier er en ad bag-kvinderne der;-)
      Kh Jonna

      Slet
  36. Ej har der været blog træf i Århus tænk jeg er gået glip af det ;(

    anettesuniversdk.blogspot.dk

    SvarSlet