torsdag den 2. februar 2012

Blog Award

Bliver så glad idag...

Nu er jeg absolut ikke til sådan noget med hypokonderi og selv-pylleri, MEN har fået en enorm solid omgang halsbetændelse! ØV!
DOG: Så hjælper det helt utroligt at åbne mailen og så opdage at Celina har givet mig denne BLOG AWARD. Tak Celina-det var varmer gevaldigt indeni. Det er bare rigtig dejligt, inspirerende og motiverende, at vide og mærke, at der er nogle der læser med og kan lide det man skriver om. Så herfra skal lyde:
Der følger lidt med til at modtage denne skønne Award! Reglerne er at man skal:

1. Linke til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på 5 spørgsmål

De nominerede er:
Mutti Spagutti Gode inspirerende indlæg med mange ideer og inspirerende projekter.
Fra Karise Kunst og kreative indslag i god kombination
Snippen Mange gode ideer og et fint koncept, at de er to om bloggen!
Louises galleri Flotte, farverige malerier og grafiske mønstre
Frk. Himmelblås Hemmeligheder Gode indlæg og meget inspirerende læsning

Spørgsmålene og svarene:
1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte at blogge, fordi jeg da jeg lærte at hækle sidste år havde stor glæde af, at kigge på forskellige blogs. Og så ville jeg gerne videre med mine ideer og dele med andre -Tja, betegnes nok meget godt som: "At inspirere og blive inspireret"
 
2. Hvilke blogs følger du?
En hel del -se gerne listen ude til venstre over "Skønne blogs der inspirerer" -og der er endda flere til. Ingen nævnt og ingen glemt og så er der altid plads til endnu en :-)

3. Favorit farve(r)?
Lilla!

4. Favorit film?
Åh, jeg er ikke så skarp til at huske titler og kan egentlig også blive overrasket over en slutning, som jeg har set flere gange (hehe...den kære hukommelse!)
Har ikke nogen speciel film -kommer an på humør og hvad filmen skal (underholde, glæde, sætte tanker igang etc!)

5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg drømmer om et gensyn med Honduras, hvor jeg var lige efter gymnasiet med min kære veninde Anne!
New Zealand skulle være utrolig smuk og smukkere end smuk endda! Kunne godt tænke mig, at rejse dertil med mand (Mikkel:-)) og børn engang! -så der går nogle år ;-)
Thailand sommeren 2012 er en drøm - Min søs og hendes kæreste rejser ud i verden om små 14 dage for så at rejse rundt i 8 måneder og tænk at mødes i Thailand med dem! :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med Award. Glæder mig til at følge med på din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-)
      Og ih, hvor er jeg glad for du skriver og blev fast læser for så opdagede jeg jo din fine, kreative og meget inspirerende blog. Jeg glæder mig sandelig også til at følge med der :-)

      Slet
  2. Tak for awarden :-)Og tillykke med din!

    SvarSlet