tirsdag den 17. januar 2012

Små tirsdags-glæder...

Ah, så jeg landet godt efter aftenens skønne, hårde spinning-time.
Forberedelserne til morgendagens timer er klar, Mikkel arbejder sent, så nu er det tid til blog-hygge for mig.
Kiggede lige lidt billeder igennem og fandt nogle jeg ville dele her.

Tirsdagsglæde er...
...når jeg ser mine broderede mærker til at stryge på alskens ByFonna-design
- så glæder jeg mig til hækle-dit og hækle-dat:-)

 ...når jeg opdager at andre følger med i min blog (Yubiiiiiiii:-)
And remember: "We (=the bloggers) love comments
"

...når disse to "honningglas-lysestager" skaber lys-hygge i vinduet vort


OBS: Den grønne farve faldt jeg pladask for ved først et strejf forbi Karamellas blog og så igen ved mit første besøg ved Yarnfreak
- Takker Camilla for skøn inspiration (SE HER).
Det var så bestemt 1. besøg ud af mange mange flere - fantastisk butik og god stemning. Tjek it out: YARNFREAK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar