torsdag den 26. januar 2012

ByFonna....nu på papir

Jeg faldt over et tilbud på Vistaprint, hvor man kunne få lavet visitkort og kun betale portoen! -så det måtte jeg da lige prøve! Tænkte det kunne være fint og meget sjovt at vedlægge et lille kort, når nogle modtager en gave eller køber hæklerier af mig!
- Og så er de jo gode at have med til blogtræf -har jeg hørt!:-)

Her er de så:

POSTKORT: Og så lokkede jeg min søde Mikkel til at lave et design til postkort (ja, det faldt jeg også lige for... hehe:-) )
 Lidt hyggeligt at kunne sende sådanne et kort til nær og fjern!


God torsdag derude - Ingen er vel i tvivl om, at det er fredag imorgen ;-)

6 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine. Jeg har også været derinde et par gange, men har ikke rigtig kunne finde ud af at bruge egne billeder:O/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak:-)
      Var egentlig ret nemt, da man lige kom igang-så sig til hvis du skal have hjælp!

      Slet
  2. Visitkort er klart et must til blogtræf :)
    (jeg havde nemlig ikke med til mit det første)
    De er da super fine!
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre - Ja, så nemlig flere steder at nogle skrev de var gode, så nu er de klar:-)
      Og tak -giver min kæreste æren for billed-set-uppet;-)

      Slet
  3. Super god idé! Det kan da være at jeg også skal have mig nogle visitkort til blogtræffet...hvis jeg kan nå det.

    Http://mutti-spagutti.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg sagtens du kan - mine kom efter 5-6 dage selv om der stod det kunne vare 14 dage:-)
      Ah FREDAG :-)

      Slet