mandag den 9. januar 2012

Har du set Familien Journalen? (DIY!)

Hehe, ja jeg vil egentlig meget gerne liiige pointere, at jeg ikke lige er abonnement på netop det blad, men min dejlige Mutti får den hver mandag og så i denne uge er der to skønne hækleopskrifter med deri .
Dem har hun så mailet til mig. Så dejligt!

Og vil super gerne dele med I andre-de er SÅ fine!
- Én på en uglebarnevognskæde (så kan jeg jo videreudvikle på min egen!)
- Og én på en skøn blæksprutte.

Jeg var dog lidt usikker mht copyrights, om jeg bare måtte lægge opskrifterne ind på min blog, så for at være på den sikre side vil jeg bare lige "fiffe" I andre om, at de er i bladet denne uge:-)
Istedet får I lige en TOTAL FAVORIT UGLE her:


Det er den dygtige kunstner Anne Sofie Holm, der laver dem - Se hendes hjemmeside HER.
Billedet er venligst lånt fra hendes side også.

God mandag aften - det der nu er tilbage af den.
Nu vil jeg under dynen.
Gode hilsner Jonna

2 kommentarer:

  1. Tak for fiffet ;-)

    Den ugle er da bare for skøn, hun er altså virkelig dygtig hende Anne Sofie Holm

    SvarSlet
  2. Velbekomme du:-)

    Ja, hun laver bare de fineste ugler -og jo mere jeg kigger på dem, synes jeg enddog ikke at det er så dyrt ;-)

    SvarSlet