lørdag den 29. juni 2013

Projekt pusletaske

Igår kiggede jeg på min to-do-ta-da-listen og lige pludselig gik min hænder alligevel igang med et helt andet ikke-på-listen-projekt = Listen skal udvides. 

De sidste dage har jeg haft i tankerne at sy en ny pusletaske. Så en fine udgave hos KvaliTid... Og kunne ikke slippe den. 

Faktisk har jeg hele to allerede. (billeder følger imorgen. På vej til gode venner i Silkeborg)
De 2: 
En fra ByStroom -den er god men meget stor i sig selv. 
En min mor har designet for 34 år siden, som jeg er vild med-Men kunne godt bruge en lidt større + At min søster nok på et tidspunkt nok også vil bruge den;-)

Og så lokkede det bare at kreere en a'la KvaliTid. 

Lidt statusbilleder:


Pause, hvor 1. løbetur siden fødslen kom i hus:-)


2 kommentarer:

  1. Hvor langt er du med pusletasken? Vil meget gerne se flere billeder;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du spørger: Netop igår lagt billeder ind af det færdige resultat;-D
      Så kig under mit indlæg 25/7-13.
      Det er så lækkert at have syet sådanne en taske helt selv:-)

      Slet