mandag den 10. juni 2013

AVÉNE SOLLOTION


Jeg har været så heldige at få lov, at prøve endnu et af Apotekets produkter.
Produktet: Avéne Sun Reflexe sollotion 50+SPF.

Pris: 30ml for 89,50dkr. (Netop nu er der endda tilbud ved køb af to -så får du after sun med, juni 2013)


Den er perfekt -synes jeg:
- Nem at smøre ud i ansigtet (ikke noget værre end sollotion i ansigtet, der fedter)
Denne er cremet, men trænger hurtigt ind og jeg kunne endda løbe en tur og huden kunne ånde igennem.
- Perfekt størrelse (se billedet)
Er let at have med i tasken. Fylder ikke meget.
- Cremen kommer let ud ved at klemme let på tuben.
- Indeholder ikke parabener.
- Let parfumeret (uden at det gør noget)
- Har du almindelig dansk lys hud som jeg, så vil jeg klart anbefale dette produkt.
Går glad sommeren i møde uden frygt for solskoldede røde kinder og næsetip:-)

VURDERING:
Ud af 6 stjerner giver jeg produktet 5,5.
- ville gerne hvis det var parfumefrit. 

NOTE:  
Jeg har fået produktet sponsoreret, men meningen er 100% min egen på ærlig vis:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar