tirsdag den 23. juni 2015

Vidunderlig weekend hjemme på Mors

I weekenden, ja faktisk allerede torsdag eftermiddag trillede vi til Mors, hvor vi tilbragte hele weekenden. Oh, fryd. Det er bare nogle af de bedste stunder.
Tid til at snakke, være udenfor, have god tid, køre på alskens køretøjer (dette mest Magnus;-)), nyde og være. Jeg elsker at der skal graves kartofler op, leges lege, køres traktor og trehjulet cykel, nydes en kop kaffe og sludres om stort og småt.

Mine forældre er de dejligste bedster og jeg nyder så meget at opleve dem sammen med Magnus -det er tydeligvis gengældt:-)

Lidt billeder vil jeg lige dele med jer fra weekenden.

Nu tælles der ned til sommerferie. Næste tirsdag kl.15.00 triller jeg fra skolen med tasken fyldt med sommerferie:-)
Onsdag starter vi flytningen -det må da kun blive godt!

Kh Jonna









2 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig weekend. God held med flytningen.

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn lille vogn - god flytning!

    - Anne

    SvarSlet