fredag den 10. januar 2014

Hellere Flottenheimer end Valentino...

Valentins Dag.... Det er jeg bare ikke tilhænger af -Er mere til at man ikke skal være romantisk på en bestemt dag... Blomster og søde ord på en helt tilfældig torsdag hepper jeg på.

Min søster har et lille trykkefirma FLOTTENHEIMER TRYK
Se mere på facebook-siden HER eller på www.flottryk.com

Og jeg har fundet kortet jeg hellere ville give:

Kan du lide det?
Se mere her og følg meget gerne hendes facebookside:-)

Du kan bl.a. Købe dette motiv som en  skøn, sød plakat for en super pris synes jeg (100,-)

Og her lidt mere inspiration: 



PS jeg får ikke andet end smil og kram for dette indlæg;-) -og så har jeg bare lyst til at dele noget der er rigtig godt med dig derude ;-)

Kh Jonna


4 kommentarer:

  1. Om jeg kan lide det? Ja mon ikke! Deler helt bestemt din holdning til Valentine og det er et fedt "Statement-kort. Har ikke fået kigget på din søsters firma, men det vil jeg gøre. Rigtig god weekend :-) Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kig endelig forbi. Jeg synes (og ikke kun fordi det er family) at hendes kort er fine og rammer plet:-)
      Ha en skøn weekend Helle:-) Kh

      Slet
  2. Jeg er til både Valentines Day OG at man glæder hinanden hele året! :-)))

    Jonna, Har du husket at tjekke Instagram? Prøv at kigge forbi min profil #LLLogCo og kig under doodle-konkurrencen. ;-)

    *SMIL* og god weekend fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, det var sørme da en skøn surprise. Har sendt dig en @:-)

      Dejligt du har noget for både Valentins dag og alle andre dage;)
      Kh

      Slet