lørdag den 20. oktober 2012

Poseholder og .... JUL!



Vågne op i egen seng uden vækkeur.
Mads & Monopolet i øregangen, styr på en masse småprojekter og bare bruge tiden på det Jeg lyster. Ah sådanne dage SKAL jeg bare ha for at kunne lade godt op.

Nu til noget af det helt centrale: KREA-syslerne:

BILLEDE #1+#2: Min poseholder -Simpelthen så brugbar og pynter endda i køkkenet.
Garnet er Zpagetti fra Yarnfreak og opskriften fandt jeg via Jeanette på Lutter Idyl. 

BILLEDE #3+#4+#5: Svigerforældrene er hjemkommet efter 2 spændende måneder og havde denne fine kage-bog med hjem.
Den skulle fluks testes idag og resultaterne er meget spiselige;-)

BILLEDE #6:
Grydelappen er blevet til her i ferien.
Hæklet på nål 3,5 og med dobbeltgarn (Garnet er fra Søstrene Grene).
Startede med at lave 38 lm og så blot hæklet fm frem og tilbage.
Kant er af akrylgarn i neonkoral fra Yarnfreak.
Muligvis en god julegaveide;-)

BILLEDE #7+#8: 
#7: Indrømmer uden at blinke at jeg EEELSKER simpelthen december og jul!
Og jeg nyder at glæde mig i god tid -Derfor kom der også julestjerner i øjnene, da jeg så BoligLivs Juleblad. Der skal hyggelæses i aften:-)
#8: Stine Hoelgaard lagde denne krans ind (fra et Hendes Verdens-arrangement).
Gav mig inspiration til en dørkrans. Jeg vil lave en masse pomponer i julefarver (mine julefarver;-)) og så skal der kreeres en krans til vores hoveddør:-) Glæder mig til at komme igang med den.



Til ophængning har jeg foræret mig selv denne fine knage




Coconut & Cranberry
Lemon & Orange Fingers
100 Cookies -98 to go;-)

#6
#7

#8

6 kommentarer:

  1. Hvor se det fint og hyggelig ud med alt det hele
    Mor Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det virkelig også bare. Blevet så dejligt her:-)

      Slet
  2. Fede grydelapper :-) dejlig med sådanne dage! Håber det går godt med mavsen ;-) knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du. Ja, jeg har slet ikke sluppet det der neon endnu;-)
      Går rigtig fint med maven-den er rigtig ved at tage form.
      Ved nu, at det er en dreng der bobler rundt derinde! Bare så spændende:-)
      Kh Jonna

      Slet
    2. En lille dreng, aj hvor dejligt Jonna:-) det bliver så dejligt når han titter frem. Knus Gitte

      Slet
    3. Ja, det er rigtig dejligt. Og spændende:-)
      Kram kram

      Slet