fredag den 24. februar 2012

Det dufter af weekend...

Sørg for at få fingre i dette blad;-)

Så kan du lave skøøønne brombær-cupcakes
(Frostingen kommer først på senere;-))

Og lave lækre hindbærsnitter

Eeelsker bare hindbærsnitter - Mums :-)
 Lige om lidt kommet et skønt vennepar fra Malmø med deres to børn og så skal der fredagshygges.

Og weekenden må siges at byde på dejligheder: Komsammen med Mikkels gym-slæng, kærester og børn.
Så dejligt med...
- brunch
- aktiviteter
- lækker mad
- rødvin
- og meget mere.

Søndag står den på mit første blogtræf og jubii siger jeg bare:-)

4 kommentarer:

  1. nøj det ser lækkert ud...

    Æææææææælsker hindbærsnitter

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuuuhm ja, må også indrømme at jeg har smagstestet dem op til flere gange - Just to be sure ;-)

      Slet
  2. Har bladet(!) og har afprøvet mini-cheese-kagerne med friske blåbær (muuuums) de var super lækre :)
    Vi ses søndag. Kh

    SvarSlet
  3. Det kan jeg lige forestille mig -de MÅ være næste omgang.
    Ha en dejlig lørdag - Vi ses imorgen.
    Kh herfra

    SvarSlet