mandag den 19. august 2013

UGLESTOL, SOMMERFUGL OG BABY I SKJUL

... Det rimer (næsten da;-))

Lidt opsamling af den sidst 11/2 uge.
Magnus og jeg var 3 dage hjemme på Mors hos mine forældre, Bedstemor & Bedstefar i sidste uge og vi NØD det så meget.
Elsker at se mine forældre sammen med Magnus -Tydeligt at alle synes det er en fryd:-)

Jeg havde syet et ekstra betræk til højstolen mine forældre har til børnebørnene -Glæder mig til Magnus kan sidde med i den.
MIN MOR VAR MEGET TILFREDS-Dejligt!

Vi var på havevandring med det "grå guld" og fandt denne sommerfugl
SÅ FLOT IKKE!

Magnus fik igår vælling i godnatflasken = Sov fra 21:30-06:00!!!:-D
Nu skal mor også lære at sove igennem -Vågnede mange gange og tænkte "Hvad er klokken, sover han stadig...?" ;-)
HULLET I SUTTEFLASKEN VAR FOR SNÆVERT, MEN HAN KLAREDE SÅ FLOT AT DRIKKE AF EN TUDKOP...

Må ha fat i en passende sut idag!

Slutteligt lidt pimpede tallerkner ByFonna:





1 kommentar:

  1. Hvor er det nogle finde billeder... Og lækre op pimpede By Fonna! :)

    Kh
    Christina

    SvarSlet