lørdag den 3. august 2013

Kom med i SMUKSAK

Fredag var jeg et smut forbi SMUKSAK.
Kender du ikke butikken skabt af kreative kvinder fra blogland, så sørg endelig for, at næste gang du er i Aarhus, så kig forbi i Borggade. 

Butikken rummer meget godt design og mange kreative godter. Jeg finder også god inspiration, når jeg kigger dér forbi :-)

Her er lille udvalg af billeder:
Og jeg beklager billederne er lidt små, ærgerligt de bliver sådan, når man bruger dem fra IPhone!



Vi lod os friste og købte Xo Ein Dings grafiske tryk ("Synsprøven") samt Brilletings "Saml-selv-ugle".;-)


2 kommentarer:

  1. Ja butikSmukSak er og bliver en dejlig forretning med mange flotte ting.

    SvarSlet
  2. Jeg vil også et smut ind i SMUKSAK....
    Det er vist noget jeg skal i nærmeste fremtid...
    Kh Anja.

    SvarSlet