søndag den 11. august 2013

BLOGTRÆF?!

Jeg holder meget af blogtræf.
Det er så hyggeligt, inspirerende, stemningsfyldt og energigivende at mødes med I andre kreative kvinder:-)

Derfor vil jeg jo gerne afsted igen -Og så tænkte jeg tanken om jeg da ikke bare selv skulle sørge for at det skete...
SÅ: Er der mon nogle der vil være med til at arrangere et blogtræf?!
Jeg tænker at vi kunne være på min skole (i Hjortshøj, nær Aarhus)
Jeg har endda allerede tænkt en dato: 5.OKTOBER 2013 (kan evt ændres, men så er der ligesom et bud på bordet:-))

 OG: Er der stemning for et blogtræf generelt?!

God søndag. 
Kh Jonna

19 kommentarer:

  1. Ihhhh ja det ville da være en super ide, jeg er klar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders.
      Ja det plejer bare at være rigtig hyggeligt:-)
      Skønt du er klar.

      Slet
  2. Hej skønne Jonna. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at arrangere denne gang, men vil helt sikkert gerne deltage. Knus Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare du kan komme, så er det fab:-)

      Slet
  3. Vil meget gerne være med - også til at arrangere. Bor i viby j. D. 5 oktober skal jeg dog til 75 års fødselsdag så den er reserveret, men ellers er jeg klar :)
    Kh Sandra

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ærgerligt-Så vi da bare snart igen have et træf ;-)

      Slet
  4. Hej

    Gitte (gaasegang) og jeg har netop booket et fælleshus i Lystrup den 17.11 - for vi savner også et kreatræf:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fie
      Ih, hvor hyggeligt. Jeg er dog ikke sikker på at jeg kan den 17/11-Men mon ikke der altid er god opbakning til kreahygge:-):-)
      Kh

      Slet
  5. Jeg kører gerne vejen til århus, for komme til blogtræf! Tænker nu umiddelbart, at starten af oktober er lidt for tidligt, hvis der skal skaffes sponsorgaver og sådan!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre du gerne kommer:-)
      Tænker nu vi holder fast i 5/10-Så pyt med sponsorgaver... Det er jobformidling hyggens skyld;-)

      Slet
    2. Arj jeg lyder da helt som en krejler mht de sponsorgaver, selvfølgelig vil jeg da komme uanset hvad! Det er selskabet der er vigtigt!

      Slet
  6. Ih ja det vil jeg vildt gerne, både deltage og være med til at arrangere hvis det er. Kan også godt den 5. Oktober. :-)

    SvarSlet
  7. Ih ja det vil jeg vildt gerne, både deltage og være med til at arrangere hvis det er. Kan også godt den 5. Oktober. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig dejligt Anja.
      Jeg har aftalt at mødes med Rikke snart, så det er fedt at vide vi gerne må kontakte dig:-)

      Slet
  8. Jeg vil vildt gerne deltage, også selvom det er d. 5. oktober og der ingen sponsorgaver bliver ;) det er trods alt pga. samvær med andre bloggere og ikke gratis gaver jeg gerne vil med :) jeg reklamerer gerne på min blog og spreder rygtet! Med-arrangør har jeg dog ikke lige overskud til... Du ved, depression og alt det der ;)

    Dejligt lige at se dig og lækkerøven Magnus i fredags. Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Pernille og ville være super hvis du spredte invitationen ud O blogland-Er snart klar:-)
      Ja, lidt hurtigt vi så hinanden. Så mon ikke vi mødes snart igen.
      Helt ok du ikke lige hopper med på at arrangere-fuld forståelse. Bare skønt du deltager ��:-)
      Kh Jonna

      Slet
  9. Jeg vil (vist nok) også gerne deltage - der er ikke noget hyggeligere end kreatræf:-)

    SvarSlet
  10. Lyder som en super ide' , hvis vores ferie ikke lige lander der, vil jeg mægtig gerne med :-) kh Nanna

    SvarSlet