lørdag den 11. februar 2012

Endnu et godt fund hos Søstrene...

Fandt idag hos de kære Søstrene Grene noget super blødt og lækkert Alpaca Uld og det vil jeg lave denne hue af (dog uden pomponnerne -ik lige mig):
Opskriften har jeg fundet på Drops hjemmeside her
Mangler dog lige en hæklenål str.9, så det må vente til mandag med huehækleriet -Og mens der ventes vil jeg her i weekenden lave et pandebånd af noget af det lækre garn:-)
- Kribler jo i helt fingrene for at komme igang med det nye garnet 
- Kender I den følelse?

Og et lille VOILA: Vi fjernede tæppet, der var slynget over stuens lænestol og lige pludselig var det bare "it" at stolen er blå/hvid-stribet. Jeg satte selv betrækket på for et par år siden og så er det jo dejligt at genopdage sådanne et "værk"!
- Og så passer mit tæppe bare liiige dér:-) Aaaah!

4 kommentarer:

  1. Ja, kender godt det med at det kribler...glæder mig til at se huen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør jeg også :-)
      Håber at kunne lave den imorgen fluks nål str.9 er i hænde :-)

      Slet
  2. En rigtig fin hue, den opskrift snupper jeg måske også, mangler en hjemmestrikket hue. Og din stol er rigtig skøn med det flotte tæppe under. Kender godt de stole, man sidder bare så godt i dem. God søndag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du også kan bruge opskriften og tak for de fine ord -ja, det er virkelig skønt at sidde dér...især med hækletøjet og en kop latte indenfor rækkevidde :-)
      God søndag-Nu er der skøn film på tv2!

      Slet