torsdag den 19. juli 2018

LÆRKES DÅBSKJOLE

Søndag 8.juli fejrede vi Lærke ogkusine Noas barnedåb.
En så dejlig dag hjemme i vores forældres have,hvor mange gode stunder er tilbragt i min og mine søskendes barndom, som unge og nu hvor vi selv kommer hjem med vores egne små familier, mænd/kone og børn. Det er et vidunderligt sted.

Her en "lille" billedesamling af Lærkes dåbskjole.
Den har jeg selv kreeret og det har været en spændende og god udfordring.
Nydt hver en maske.
Helt partisk info så er den blot hæklet i almindeligt bomuldsgarn. Mit fra Søs G. Skal lige tjekke hvor mange nøgler.
Hæklenål 3.5.
Mit design tager udgangpunkt i Lunatoppen af Sidsel Sangild.

Min søsters datter, min fine niece og børnenes kusine; Noa var i dåbskjole kreeret af min bedstemor (på min fars side).
Pigernes første fest og sikke en gave at kunne have denne dag sammen.❤️❤️





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar