søndag den 4. december 2016

Kender du Loppeladen?

Mon du gør?
Ellers så vil jeg da lige dele med dig, at der i Skejby nær IKEA ligger denne genbrugsbiks kaldet Loppeladen. Vi var forbi idag og sikke mange gode sager. Der er et virvar af ting, men rigtig meget godt.

Jeg fandt et par ting til julegaver (som så ikke lige vises her;-))
Det jeg kan vise er til gengæld også guf.
Har længe kigget efter de fantastisk fugle, der vist i tiderne morgen blev solgt via Dahls Varehus. Mange steder er de toppede i prisen -det vidste Loppeladedamen udemærket, men det synes hun var fjollet. Så jeg fik dem til ca 3,50 kr stykket (3 ting for en flad 10er).
-Så der røg forskellige juletræsgodter med i posen.

Kunne heller ikke stå for juleplatterne.
Har arvet platter fra min dejligste bedstemor, så disse tre pryder nu i samlingen.
Mikkel er fra 1979 og jeg fra 1981:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar