tirsdag den 10. maj 2016

Mors Dag -Elsker at være del af klubben

Jeg elsker at være mor. Det er noget af det bedste-Ja, det største jeg nogensinde har oplevet.
Det er uundværlig fantastisk.
Tænk engang lige om lidt er jeg mor til to. Det er en lykkelig tanke, der giver mig fryd og går mig rørt i alskens herlige situationer:-)

I søndags var det mange meget bekendt Mors Dag.
Jeg har selv sammen med min søs og bror brygget noget sammen til vore mor (Hun fik et kort og gaven får hun torsdag, når de kommer her forbi... Så kan ikke afslør mere;-);-)) 

For mig handler det ikke om at noget skal gives, men mere om tankern. Så et stykke chokolade eller morgenmad med twist er lækkerier af høj karakter, når det er gjort sammen. -Og med en morgenmadselsker som undertegnede er det et scoop. Netop i denne tid hvor maven strutter stort og flot, så er jeg lykkelig for blot kys og kram. Ja, det er faktisk altid noget af det bedste man kan give.

Nå, men herhjemme hyggede jeg selv med at lave bananpandekager og så stod Magnus pludselig med denne dejlige buket.
SÅ FIN OG LIGE MIG.
DET ER EN FRYD FOR ØJET:-)

Mikkel havde ydermere været igang med et lille (større faktisk!) projekt på sønnikes vegne. Dog drillede teknikken så har den lidt tilgode. Men det er dette vidunderlige billede af Magnus og jeg -sammensat af ene af små billeder. Ooooh, at give sådanne noget til en højgravid rammer bare lige i hjertet:-);-) Faktisk havde Mikkel siddet md det til kl.03:00 natten før. Ih jamen altså, tænk som han gør;-)

DET BLIVER SÅ FINT NÅR DET ER FÆRDIGT:-)

Håber du nød Mors Dagen eller søndagen. Vi tog ud i sommerlandet (se indlæg om Kaløvig)
Kærlig hilsen den glade mor, Jonna




Ingen kommentarer:

Send en kommentar