søndag den 17. januar 2016

Gode kreastunder

I ugens løb har jeg haft mange små kreastunder, hvor jeg har fået klippet stof af diverse rester og lagerstof. Så idag, mens M blundede en skøn middagslur, satte jeg mig ved maskinerne og fik syet en god stak.

Tre bluser (alle efter Stof2000s Homemade-mønster Robin). Jeg har syet dem uden knaplukningen, da det gav for meget hurlumhej, så prøvede at sy dem uden og det blev så fint.

Bukserne er Stof2000s Homemade-mønster Mak.



Er total motiveret med "syfralageret". Det er så dejligt:-)
Er nu oppe på 15/20 i mit #nytårsforsætsy20 på IG.

4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du produktiv :-) fine ting du laver, og altid godt med lidt til lager...
    Kigger du snart over til en kaffe :-)
    Knus Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig rart med gode sager i gemmekassen;)
      Kaffe må vi snart have -sms'er dig:-)
      Kram

      Slet
  2. Hvor er det fint Jonna, jeg er kun oppe på 8/20 så har stadig et stykke endnu, før der må købes stof, men jeg klør på;-) iøvrigt tillykke med at I skal være forældre igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Er virkelig inspireret for tiden;-)
      Og ja tak, jamen det er bare SÅ dejligt. Vi glæder os.
      Kh

      Slet