søndag den 15. februar 2015

Gertie, ro-stund og Simplicity

Jeg har shoppet:-)
For tiden tumler vi med en del med ting, der udfordrer.
Bl.a. er der den bette udfordring at vi kan blive boende i huset her tom. 30/6, så det kan godt fylde en del her, at vi skal finde nyt! Trænger til at få ro på og lande godt et sted.

Nå, men jeg tog mig i eftermiddags en rolig stund med en kop kaffe og fast besluttet på, at slippe bekymringer og finde lidt godt til mig selv (lidt a'la tudesko ved breakups...;))
Så jeg kan nu spændt vente ved postkassen. Har nemlig forkælet (og udfordret) mig selv med følgende:

BOGEN: (Købt på www.amazon.co.uk)

TO RETRO-INSPIREREDE MØNSTREARK:

 

Det der "Simplicity" er da ganske interessant.

Nu vil jeg tænde lys, sætte mig i sofaen og følge med i nyhederne. Det er skræmmende det, der er sket i DK det seneste døgn.

Kh Jonna



8 kommentarer:

  1. Sikken en masse fine kjoler, du har fundet frem Jonna, er sikker på de vil klæde dig godt. Hvordan kan det være, at I ikke kan blive boende der hvor I bor nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord. Jeg har bare noget med de 50er-kjoler;-)
      Jamen, huset vi bor i nu har vi lejet af en familie, der skylle arbejde i Dubai og de vil hjem til sommer.
      Kh

      Slet
  2. Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om bogen. Måske du vil lave en anmeldelse af den? jeg har endnu ikke købt den, men overvejer det.
    Håber boligsituationen løser sig.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jg vil bestemt lave en anmeldelse. Det er skønt at kunne dele med I andre:-)
      Uh, lige set at den er afsendt����

      Ja, vi lægger planer og kigger, håber og drømmer ang hus.
      Tak for din gode hilsen Anna.
      Kh Jonna

      Slet
  3. Det ser virkelig spændende ud! Glæder mig til at se alle de kommende kreationer! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg virkelig også:-)
      Uh vi MÅ da snart have en sy-kjole-dag. Kh Jonna

      Slet
  4. Uha det er den samme trøstig jeg bruger, hvis der er noget der driller - shopping... Jeg krydser fingre for jer og sender god hus-karna din vej :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den gode karma modtages her med kyshånd:)
      Vores trøstmetode er slet slet ikke så ringe synes jeg;-) Kh Jonna

      Slet