torsdag den 6. november 2014

Min november-liste

November byder på mange planer, aftaler og aktiviteter.
-både på i vores lille familie, med gode venner og også på job.

* Fødselsdagsfejring af min nære veninde Mie. Hun er også Magnus' fadder og jeg nyder at se hvor godt de to hygger sammen.
* StrikkeBio for første gang -sammen med ovenstående gode veninde
* Den traditionsrige KageBageDag med seminarie-slænget. Jeg pønser på at lave fyldte chokolader i år
* Ah, en formiddag med hæklecafe hos Yarnfreak er også inkalenderen.
* Cykelture og gode ture i skoven. Det nyder vi bare alle tre.
* Sommerhustur med fire dejlige veninder hjemme fra Mors.
* KreaKlub 
* Glædelig opstart på julehyggen. Flette, hækle, tegne. Stads, pynt, kort og gaver;-)
* Reformationsprojekt i Aarhus Domkirke sammen med 5.A
* Jeg skal ind på Aarhus Teater, hvor 5.ABC og os lærere skal opleve Karlas Kabale
* Skole-Hjem-samtalerne starter
* Og må hellere også nævne lørdagens pædagogiske dag på job -Håber det bliver godt og løftende... Det er hårde tider derude i skolelivet!


Håber du har en god november i kalenderen også.

Kh Jonna

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne planer! Min november har netop budt på en miniferie i London, ellers venter der masser af familiehygge, varm kakao, videomarathons, forhåbentlig et glas rødvin eller to, fødselsdage og kalenderpakkeshopping.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh London, sweet London. Elsker den by:-)
      Lyder også som fortsat skønne novemberplaner du har. Dejligt du kiggede forbi:)

      Slet