søndag den 31. august 2014

Min septemberliste

Inspireret af Ann-Christine med den smukke blog "Valdemarsro" laver jeg her min første måneds-to-do-liste.
Listen dækker drømme og gode stunder for den kommende måned.

@ Gensyn med min dejlige søs og hendes kæreste den 5/9. De er flyttet til DK efter at have boet i smukke Schweiz.

@ Familie-samling på min mors side. Ih, glæder mig. Hygge, små & store samles, leg, grin, kaffe og rødvin, bål og afslapning.

@ 2 X koncert: Mads Langer & Gavin DeGraw

@ Mange skønne kaffestunder☕️

@ Krea-tid (lidt eller meget hver dag alt afhængig af hvad dagsprogrammet byder på)

@ Planlægning af blogtræf sammen med Nanna (stjernepus og min gode frisør)

@ Nyde det gode efterår. Håber på gode ture i skovene nær Aarhus


Hvad tænker du af september-planer?!

Kh Jonna



4 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle dejlige septemberplaner og ikke mindst det der blogtræf, den hopper jeg gerne med på.
    For mit vedkommende står den på arbejde, sommerfester, hygge med familie og venner og selvfølgelig kreativitet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønne planer hos dig også.
      Ja, hold øje med bloggen/instagram. Det bliver nær Aarhus.
      Finde datoen torsdag:-)

      Slet
  2. Skøn liste :-) glæder mig til vores lille møde :-) knus

    SvarSlet
  3. uhh blogtræf, det var så hyggeligt sidste gang :)

    SvarSlet