mandag den 28. juli 2014

Så er der panda med kant og striber

Jeg har kreeret endnu en yndlingskjole kan jeg mærke.
Spændt valgte jeg at kaste mig ud i at bruge et stribet stofstykke -faktisk købt til børnebukser, men måtte bare kreere en kjole og dette stykke var det eneste der passede i farve og størrelse... Men uh, de der striber -kunne det nu passes ordentligt til...!? 
Sørme jo.
Faktisk blevet vældigt. 
(Modellen er Onion 2007)
Mon det bliver en gentagelse (af de gode...) : Dette er vist en yndlingskjole❤️<3

Præsenterer "Panda med kant og striber":



Glad for denne detalje ;-)


En drøm om at kreere mere til egen garderobe bliver stille og roligt virkelighed:-)

Kh Jonna






10 kommentarer:

  1. eih... den er godt nok fin... Det kan jeg godt forstå du er glad for. Jeg er selv så forsigtig når det kommer til sammensætningen af tøjet men nogen gange skal man bare lukke øjnene og gøre det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, deter hver fald fedt, når man så opdager at noget bare svinger for vildt sammen;-) Go for it Girl!

      Slet
  2. Svar
    1. Tak Anette:-) Jeg har lilla som yndlingsfarve, men tit er grøn bare liiiige mig alligevel:-)

      Slet
  3. Den er rigtig god til dig Jonna. Jeg er heller ikke altid så vovet når det gælder sammensætninger til mig selv! Det er altså "lettere" med børnetøj!
    Men det gælder nok bare om at kaste sig ud i det, og så bare være sikker i sin sag når man promenerer i kreationerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. So true-til børn kan man bare nemmere pøle på med diverse farver og mønstre...;-)
      Føles fedt når man tør det til en selv også.
      Dejligt du synes godt om den:-)
      Kh

      Slet
  4. Hvor er den bare skøn - er virkelig vild med sammensætningen og den klær dig bare fantastisk!!! Jeg må altså snart i gang også til mig selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød. Ja, sammensætningen er virkelig god-da jeg lagde det op sammen sagde det bare VUPTI GODDAG :-);-)

      Slet
  5. Du er så sej Jonna og ja den er så vaks til dig!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste :-) Nyder hver gang jeg har den på. Kram

      Slet