lørdag den 3. maj 2014

Kjole-lykke!

Kære læsere og med-bloggere

Jeg har virkelig glædet mig til dette indlæg.
Er simpelthen så stolt:-)
JEG HAR SYET MIN FØRSTE KJOLE (-siden dengang jeg "designede" kollektioner til Barbiedukkerne ud af naboens møbelfirmas rest-stof...;-))
-Og kjolen er bare liiiiige mig. Så stolt og glad!

INSPIRATIONEN der virkelig fik mig igang kommer fra skønne Libbie, der er flittig og meget dygtig ved symaskinen. Hun viste denne kjole og denne her.
Snittet er lige mig, en rigtig Jonna-kjole.
Se mere om mønsteret nedenfor.














Mønsteret er Onion 2007 og synes, at da jeg kom igang, så er det virkelig overskueligt og meningsfyldt.







Det er så rar en følelse at kreere noget man bare er glad for.
Jeg er allerede igang med at klippe til en ny kjole -stjerner, pandaer og karry er kodeordene... ;-)


Kh Jonna

18 kommentarer:

  1. Super flot Jonna. Det er så fedt når man får taget sig sammen til kaste sig ud noget til sig selv, og det så rent faktisk er noget der er anvendeligt og man har en rar følelse med.

    Glæder mog til at se næste projekt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla:-):-) Dejlig hilsen fra dig.
      Ja, du har så ret-Helt særligt at kreere til sig selv.

      Også spændt på næste -Hyggeligt :-)
      Kh

      Slet
  2. Super super flot Jonna, den kan du godt være stolt af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Hvor er det søde ord:-)

      Slet
  3. Hej Jonna godt gået ja du kan det der kreative :-) Knus MOR

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak mor og den er idag blevet indviet, da jeg hyggede med Mie over kaffe:-)

      Slet
  4. Hvor er du sej Jonna. Du ser jo hammer godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kindkys til dig for sød ros og dejlig kommentar:-) Føler mig også sej -og sommerlig;-)

      Slet
  5. Den er blevet SÅ skøn Jonna...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Føles også så skøn at tage på:-)

      Slet
  6. Kan godt forstå du er stolt. Det kan du også roligt være :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er simpelthen dejligt:-)

      Slet
  7. Du er da mega sej ;-) og mega flot :-) det mønster må jeg prøve... Det ser ud til pasformen er rigtig god...
    Har du ændret noget, eller gået helt efter mønsteret?

    Knus nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Nanna. Det var helt indeni med så fine ord:-)

      Faktisk så passed mønstret nærmest lige på en prik. -ændret lige lidt ved hoften, hvor jeg synes den bulede lidt. Så nemt. Skønt
      Kram Jonna

      Slet
  8. Woop woop you go girl :)
    Den er da blevet super smart!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler mig også meget woop woop-smart;-) Loooooovely feeling;-)
      Kram

      Slet
  9. Hvor er den også bare vildt flot - og klæder dig. Og tillykke med din første hjemmesyede kjole. Der er jeg ikke selv kommet til, så er meget imponeret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du. Dejlige ord. Bliver bare så glad:-)
      Du skal gøre det -synes det var en god, men også givende udfordring.
      Kh

      Slet