onsdag den 18. december 2013

Hæklet My Little Pony

"Down Memory Lane"...
Det har det været at kreere disse tre .
Jeg elskede selv at lege med mine My Little Pony som barn, så da Camilla (MadeByCatesa) spurgte om jeg var med på en bytte-bytte-dine-kompetencer-for-mine, ja, så var jeg ikke i tvivl.

Krudtuglens mor har HER lavet en DIY.
Tak fordi du deler;-)
- Jeg har lige tilladt mig at ændre lidt. Benene blev simpelthen for tykke, så der redigere jeg lige lidt i frihånd.


Fantastisk at se hvordan de tre karakterer trådte frem -især da sidste hånd på værket: Øjnene blev broderet og fik gnist!





Posten bringer nu pakken frem. Ih, bliver glad ved tanken om at tre små piger juleaften finder disse under træet. Håber de vækker stor glæde :-)

Kh Jonna


2 kommentarer:

  1. De er virkelig hyggelige at lave... Dine er blevet rigtigt fine

    SvarSlet
  2. Wow hvor er de blevet fine!

    SvarSlet