lørdag den 6. juli 2013

Landsstævne -Hyggelige dage :-)

Den sidste lille uges tid har Mikkel, Magnus og jeg tilbragt i Esbjerg i godt selskab bestående af min søs, mor og far. 
Jeg har bare nydt det. Især har det været så skønt at slappe af og have moster og Bedsterne tæt på. De er vilde med vores dejlige Magnus:-) Der er blevet "dikkedikket" og kysset en masse på bettemanden:-D

Ydermere har jeg nydt løbeture, sæler, lækker mad, mine forældres skønne engagement i petanque-turneringerne samt god gymnastik (er selv så klar til at starte til gymna igen. Gået i mange år og den gode landsstævneånd bragte minder om at gå i takt, svinge med strakte arme og lave fede serier til mig:-))
OBS Øreringene er fra Flottenheim Design (Se mere på Skrivefabrikken.wordpress.com)
Håber du også nyder sommer og gode tider derude:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar