lørdag den 18. maj 2013

Beslutning taget... Køkkenmaskine ankommet



TAK til de af jer, der gav jeres gode besyv med i forhold til om jeg skulle vælge KENWOOD vs. KITCHEN AID.
Efter tanker frem og tilbage endte vi på KENWOOD MAJOR.
Jeg synes jo virkelig at Kittchen Aïd designmæssigt er en lækkernes for øjet, men motoren er bare meget større ved Kenwood. Som en af jer skrev er den "stærk som en okse". 

Så nu pryder denne maskine en plads i vores lille køkken. 



Se lige en MEGA kasse den kom i...

Jeg glææææder mig til at lave alverdens ting på den:-)

Ja, og så vil jeg rigtig gerne lige dele med jer, hvorfor jeg netop nu får denne maskine...
Det er faktisk Mikkels ide og indkøb.
Mors Dags Gave.
Ja, han arbejder jo en del og synes jeg knokler godt og meget herhjemme, så den blev Magnus og han enige om at "moderen" skulle have.
Rørt til tårer blev hun -Så de trillede:-)

Her er mine to dejlige mænd fra dagens tur til Riisskov i dejlig pinsesol:-)


2 kommentarer:

  1. Håber du bli'r lige så glad for din, som jeg er for min.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia
      Det er jo nærmest den bedste anbefaling man kan få:-)

      Slet