tirsdag den 20. november 2012

JULERIER

Jeg fornemmer (tydeligt;-)), at størstedelen af de "bloggerinder" jeg kender til herinde er store fans af december, julerier og alt der tilhørerende.
Og jeg er SÅ sandelig også. Elsker bare Jul, Jul, Jul...:-)

ÅRETS ADVENTSKRANS:
Adventskransen er tidligt klar i år.
Til blogtræf den 28/10 vandt jeg "Selvhærdende ler" (sponsoreret af Leizys Barslerier -Takker:-))
I weekenden blev der leget med det.

Er selv meget tilfreds med resultatet -så det kan bestemt anbefales :-)

JULEKAGEBAGEDAG 2012:
Traditionen tro mødtes jeg med mine 4 dejlige lærersem-piger, kærester og børn til Julekagebagedag i søndags. Hver især medbringer vi hvert år ingredienser/dej til en eller flere kager og så går vi igang. Super hyggeligt og smart -så ideen gives hermed videre:-)







13 kommentarer:

  1. Super søde ophæng du fik ud af leret! Og wauw en mængde kager... Sikke en hyggelig tradition :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak du - Kan virkelig anbefale at leret. Lidt sjovt at følge med i hvordan det tørrer og får den fine hvide farve:-)

      Slet
  2. Hold da op et lækkert bord - det er lidt ondt at vise den slags:-) Man sidder jo og bliver ualmindeligt lækkersulten.
    Flot adventspynt:-)

    God aften,
    Sidsel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi...ja, det frister med et sådanne bord;-)
      God aften hos dig også - Jonna

      Slet
  3. Hvor er det noget fint pynt - det var godt at jeg fik givet den ler videre :o) Og super god idé med sådan en kagebagedag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har hvert fald hygget mig med leret:-)
      Din søndag i Cupcake-fabrikken så også hyggelig ud:-)

      Slet
  4. Sikke en fin stage, som en rund Kubus jo næsten :) hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-ja, også glad for den:-) Den er fra Cretòn (købt i Sinnerup)

      Slet
  5. Skke en fin blog du har sig! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-og i lige måde sandelig;-) Dejligt du kiggede forbi, så opdagede jeg også lige din By Slyngel-blog:-)

      Slet
  6. Sig= dig

    Julehilsner
    /Christina

    SvarSlet
  7. Skønne sager - ser så lækkert ud. Skøn blog har straks meldt mig som fast læser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak for sådan en sød hilsen og velkommen til. Dejligt du kigger med :-)

      Slet