lørdag den 14. april 2012

I´m an Apple-girl :-)

Ja, så måtte det ske - HTC har gennem længere tid været underlig og miskmasket beskeder, gjort sig døv og ikke reageret! SÅ klikkede ind på Telmore og nu - I´m proud to say: Yep Jeg er en Apple-pige og hvor er den bare skøn!

Har du gode fif, smarte og/eller uundværelige APPs eller andet guf til ny Iphone-indehaver, så kom endelig med dem :-)

In action!
Allerede helt vild photoAPPen Hipstamatic - Her et par eksempler:

Street Coffee

Glad "Street Coffee"-kunde :-)
 

Igang med tre uglerangler til skønne Christell - Her er det nr. 1 i pose klar til afgang og nr.2 god på vej - Så skal igang med pige-udgaven i løbet af weekenden.
.

.


6 kommentarer:

  1. Blogloving, en fantastisk app for blogger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yep-Bloglovin kom på som an af de allerførste APPs:-)

      Slet
  2. Hvad med "blogger", fordi du blogger på blogspot, og kan oprette, redigere og sende indlæg direkte fra iPhone til din blog.
    Ellers er rejseplanen ret god at have, når man skal finde ud af den nærmeste og nemmeste bus fra A til B.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja tak Solvej -"blogger" den var god. Jeg havde søgt på blogspot uden held. Tak for tippet :-)
      Og rejseplanen -helt klart uundværlig (især når man ikke har bil)
      Kh Jonna

      Slet
  3. Når eg blogger fra telefonen gør jeg det via blogpress. Det virker også super godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok-den må jeg lige tjekke ud :-) Tak igen du!

      Slet