lørdag den 21. maj 2016

Merle&Magne cardigan

I disse dage hvor terminen nærmer sig får jeg virkelig afsluttet nogle kreaprojekter. 
Jeg er en af de gravide, der virkelig nyder at være gravid -Så meget at jeg absolut ikke håber at fødeår termin og slet ikke før. Næ, jeg er så lykkelig for at være gravid (også med de vi har kæmpet), har det så godt og elsker denne fase, at jeg faktisk meget gerne går over tid. 
Nu må vi se hvornår lillebror melder sin ankomst:-):-) Det glæder vi os meget til og samtidig stornyder den søde ventetid sammen i vores lille familie.

Jeg har i ugens løb kreeret denne cardigan. De er efter Merle&Magne-opskriften fra dygtige Camilla, der har Yarnfreak. Ideen med cardigan er efter inspiration fra Pernille, der har bloggen Pescno.

Lidt noter til mig selv så jeg ikke glemmer det:
-Hæklet i Arwetta Classic (farve 192)
-Hæklet str. 6 måneder og brugte kun to nøgler (vurderet til tre troede jeg;-))
-Hæklet på nål 3,5. Brugte nål 3.25 til kanterne.
-Knaphuller er 3 lm (hoppede over 3 fm)
-Kanten ved knaphullerne er 3 rækker fm hvor knapperne er syet på og hvor selve hullerne er har jeg hæklet 1 række fm, en række med hullerne og 2 rækker fm.

Og nu: 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar