lørdag den 7. maj 2016

MAJ MÅNED 2016

I denne maj måned glæder jeg mig til:
- At endelig møde vores dejlige lillebror, der vokser og bufler så vidunderligt i min mave. Elsker virkelig at være gravid. Har termin om 2 uger, meeeen hvem ved... Kan være det først bliver til juni;-):-)
- Nyde at vi valgte at skifte børnehave.
Holdt Magnus hjemme i 1,5 måned og i mandags startede han i den "rigtige" børnehave. En verden til forskel. Oplever struktur, opmærksomhed, tid og tanker. Det er så godt.
- Og i tråd med ovenstående en fryd at gå hjemme, så han har korte dage, fridage og god tid. Luksus alle burde have.
- Nyde solen og foråret
- Opleve steder og gode stunder med M&M, gode venner og familie.
Vi tager rigtig tit ud i det blå (strand, skov, by, parker. Vilde med det!)
- Nyde årets første middag fra Mikkels grill;) Det bliver i aften:-)
- Tilbringe mange timer udenfor
- Plante krukker med frø og mine dahlia-rødder fra sidste år.
Uh, spændende at følge med, når de pibler frem
- Nyde kaffestunder på trellebænker på terassen
- Hækle og sy. Det giver mig så god energi.
Netop nu er der en cardigan fra "Babyhæklet" på nålen til lillebror
- Fejre at vi endelig efter det hårdeste år i hele mit liv kan nyde den dejligste gravide bule:-)
Livet kan slå nogle gevaldige koldbøtter. Utroligt at opleve som man pludselig kan lande på benene igen.

Del gerne dine egne gode majplaner i kommentarer:-)
Glædelig maj til dig.
Kh Jonna


2 kommentarer:

  1. Glædelig maj måned til dig også. Og god barsel med de små, du får den gode sommertid med masser af barnevognsture.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er aldeles vidunderligt. ELSKER at trille med vognen.
      Glædelig maj til dig:-)

      Slet