fredag den 28. november 2014

Freeeedag -du er så kærkommen

Jeg knokler. Er jo del af folkeskolen og vil ikke her udpendle alt det der fylder, da bloggen er et frirum for mig, som jeg har savnet de sidste uger. Men nøej det er hårdt må jeg bare sig -tid er der bare for lidt af... Ja, eller for mange skal-ting. Nå, nu ikke mere om det. Det er fredag. Weekend og ud, det er dejligt. Prioriterer dog at kigge med rundt omkring hos I andre. Det giver god energi.

ENDELIG fredag. En fredag uden planer:-)
Jeg savner Magnus og Mikkel de lange dage, så nød idag at være hjemme allerede kl.15.
Imorgen står den på sommerhustur med skønne veninder fra Mors.
Dejligt.

Har dog nået lidt kreativt de sidste uger -ja, nogle dage skynder jeg mig i seng og andre så MÅ jeg bare have et fix af hæklenålen;-)

Håber I andre har udsigt til en ligeså god fredag.
-Må lige juble guldklumpen blev puttet af mor med godnatsang, hvor vi bare sad i lænestolen på værelset og nynnede helt tæt kind mod kind. 5 minutter efter sov han<3❤️☺️

Kh Jonna

JULERIER. NYDER SYNET AF DENNE PÅ BORDET HELT FRA MORGENSTUNDEN.

HERLIG HÆKLESTUND

UDSIGT TIL DE DEJLIGSTE TO

SPINATBOLLER

KALENDERLYS KØBT TIL 5.A

ET GAMMELT HAKKETØJ

TEGNESTUND TIL LEKTIEHJÆLP

MINE 1.HJEMMELAVEDE CHOKOLADER FRA KAGEBAGEDAGEN

FRA KAGEBAGEDAGEN MED MIT SKØNNE SEMINARIE-SLÆNG












2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hele hyggeligt - jeg er især vild med din fine juledekoration - så nem og så fantastisk på en gang :)

    Og dejlig udsigt du har derhjemme :) der findes ikke noget bedre end udsigten til ens guld ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så sandt så sandt du. Dejligt syn:-)
      Jeg har nemlig valgt ret simple, men alligevel dekorative dekorationer. Naboen har så mange lærkegrene i haven, som jeg tager imod med kyshånd:-)

      Slet