tirsdag den 4. juni 2013

OPLEV SKRIVEFABRIKKEN

"Størst af alt er kærligheden"
Dette er overskriften på et af de seneste indlæg på bloggen Skrivefabrikken.
Og i sandhed fornemmer man kærlighed på bloggen.
Kærlighed til:
- at opleve
- at rejse
- at skrive og lege med ordene
- at tænke over stort og småt
- at krølle tanker og folde dem ud
- at snart skulle bo i Schweiz
- at tage udfordringer af forskellig karakter
- at være kreativ og udvikle sig der igennem


Bag bloggen finder du Hanne og jeg vil med det samme komme med en afsløring.... Uuuuuuh....! 
Here you go: 
Hanne er min søster!

MEN jeg anbefaler den ikke af den familiære grund -men fordi at skrivefabrikanten Hanne rammer noget rigtig godt.
Jeg nyder at læse siden! Jeg bliver glad, tænker tanker, griner og inspireres. 

Hanne fornøjer sine læsere med et velformuleret og levende sprog.
Hun rammer plet i hjertet med de rette ord og ordkrøller, der flyver afsted fra tastaturet.
Beskrivelserne er hjertevarme, tankevækkende, oplivende, kreative, inspirerende og meget mere.

Gør dig selv den tjeneste at kigge forbi på www.skrivefabrikken.wordpress.com
Jeg håber du også inspireres og vil følge bloggen.


Kh Jonna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar