torsdag den 11. april 2013

Kreativ begavelse

Tænk engang: Magnus er idag 2 uger og vores lille guldklump er så fantastisk og dyrebar en gave, som vi i timevis kan kigge og tænke på:-)


Samtidig har vi modtaget fantastiske gaver og søde hilsner fra nær og fjern.
1000 tak for alle de mange, varme, gode og kærlige hilsner her på bloggen også.

Jeg tænkte at jeg lige ville vise nogle af de fine gaver -især de kreative her på bloggen.
Sikke en gave, når familie og venner også strikker og hækler -Og især tanken om, at de har tænkt på Lillemanden og os, mens tingen blev til:-)

LÆKKER ULD:
Mikkel, min dejlige kæreste har købt det lækreste uldtæppe til os.
Du skal jo ikke gå rundt og fryse som nybagt mor, som han så sødt sagde!
Han er fantastisk:-)


Min dejlige veninde Anne er SÅ skarp med strikkepindene:-)



En så flot trøje med mange detaljer!


Fantastisk design-klassiker fra Bedstemor og Bedstefar, mine dejlige forældre
Magnus´dejlige moster, min skønne Søs sendte denne skønne panda og det dejligste brev:-)
Farmor-Bente var flittig med pindene i USA


Fra Fru Frida og Bjarne:-)



Min skønne veninde Mie har kreeret vest og fiiine hagesmækker:-)


Aaaaaaah :-)


2 kommentarer:

  1. weeeeee stort tillykke med bassen.

    Vild lækker dreng i har fået.

    Rigtig flotte gaver også

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du-Ja vi er også helt ovenud over hvor dejlig han er:-)
      Kh

      Slet