mandag den 31. august 2015

Min september byder på...

- Opstart til gymnastik med Magnus. Vi glæder os alle tre;-)
- Opstart på træningshold (stram-op i den lokale gym)
- Huske mig selv på at ting tager tid... Også ting man rigtig gerne vil!
- Færdighækling af mit vinkelsjal (står det her, så er der lidt mere hephep på at få det gjort;-)
- Endelig afsted til hæklecafe hos Camilla i Yarnfreak med Mie, min gode veninde
- Ud at nyde det smukke efterår med M og M 
- Barnedåb i Skagen hos et fantastisk venneparrets lækre sønnemand
- Nyde at Søs og mr. P skifter adresse til Aarhus
- Udvælge og fremkalde billeder til fotovæg i stuen
- Gerne løbe minimum to gange om ugen
- Sy to tshirts til Magnus
- Sy kjole efter mit nye Line2Line-mønster 
- Afsted til mandagskreaklub 
Kursus på job hvor jeg håber at blive klogere på min nye roller som læringsvejleder
- Godt videre med 1.A og meget meget andet på job 


Det er lige lidt af de planer jeg har for den kommende måned.
Har du nogle gode planer forude?!
Kh Jonna 

4 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle dejlige planer kære Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du. Ja, en Nye frisk måned at tage fat på og skabe I!
      Kh Jonna

      Slet
  2. Lyder som en dejlig måned og godt med fokus på at starte nye ting op samt nyde dem der allerede er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, det er en god combination, som jeg også nyder:-)
      Kh Jonna

      Slet