søndag den 7. december 2014

Min december-liste


Hermed lidt om, hvad min decemberliste byder på:
- Fejre min fødselsdag den 4/12 med skønne veninder og 7/12, hvor min dejlige familie kommer på besøg.
- Bage honningkager (Dejen efter Valdemarsro's opskrift ligger allerede på køl)
- Nyyyyyde omsorgsdage den 5/12 og 8/12
- Håbe der er tid til kaffestund med gode veninder
- Nisse-/Juletur til Aarhus med Magnus, mine to nevøer samt min mor og far
- Til hæklecafe hos Yarnfreak
- Juleklippedag i 5.A hvor bedsteforældre og forældre også kommer.
- Nyde mørket med levende lys inde og ude.
- Være sammen med M & M
- Pynte hyggeligt op herhjemme
- Nyde at pakke gaver flot ind (ja, jeg er en af dem, der takker nej tak til butikkernes indpakning;-))
- Lave hemmelige kreasysler
- Forhåbentlig finde tid til at sy
- Holde jul med de dejligste dejlige
- Julehygge hos dagplejeren
- Fejre nytåret med gode venner

Det er lidt af mine decemberplaner.
Har du mon også en skøn lang liste i december?!

Kh Jonna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar