søndag den 27. juli 2014

Ugle-kjole med karrygule detaljer til MOI:-)

Jeg har virkelig fundet lykken ved at sy kjoler til mig selv.
Denne sommer er det blevet til tre nye kjoler til mig.

Ovenpå at mange tanker har fyldt meget denne sommer, så har jeg virkelig fundet god ro i at kreere med forskellige farver, stoffer og modeller, sidde ved symaskinen og se kreationer dukke frem.

Denne er Onion 2052. En sød ekspedient i Stof2000 viste mig den og den måtte jeg da prøve
Den har et indsnit under brystet og sommerfugleærmer -dejligt behageligt i varmen:-)




Billedet er fra en cafe ved Torvehallernes marked. Skønt sted:-)
Kunne da vist godt tage et billede en anden dag, hvor modellen står op;)





7 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du har fundet lykken ved kjolesyning, det er abselot også noget jeg finder glæde ved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt med artsfæller Hihi;-) Det er simpelthen så dejligt at kunne skabe noget selv og sætte eget præg.
      Kh

      Slet
  2. Den er skøn! Og ja, det er en fornøjelse at kunne sy sine egne kjoler;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-):-) Det er nemlig en stor fryd.
      De har også et fantastisk udvalg. Jeg følger spændt med i brudekjolen-målet er nær;-)
      Kh Jonna

      Slet
    2. Hov hehe blev da helt kongeligt med "De" -ville nu ha tastet "Du";-) ipad-skriblerier;)

      Slet
  3. den må ses hvor man kan se fuld figur, den ser nemlig rigtig spændende ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Will do. Ja, jeg må loge få taget et FOTO en af dagene. Promise;-)

      Slet