tirsdag den 29. april 2014

AT GIVE TID...

Jeg blev lige igår morges ramt af at jeg måtte ringe og melde mig syg. Øv øv!
Det er jeg bare slet ikke vant til og efter jobstart efter barslen har både Magnus og jeg haft sygedage, hvor det var på et niveau, at jeg måtte blive hjemme.
Selvfølgelig er det bare sådan nogle dage er, når man er børnefamilie
-og selvfølgelig skal man, når man er syg, kunne hav fokus på at blive rask.
I know!

Men åh, blev helt ked af det. Flov!
At ikke kunne komme afsted. Havde meget på programmet, men sådan blev det bare.
Og jeg er, som du faste læser nok fornemmer, en pige med mange bolde i luften
Får energi af at nå noget, være kreativ, sysle, være igang:-)

Og NU, tirsdag eftermiddag. ENDELIG med lufthul i begge næsebor, hovedpinen lettet fra min pande hvor den landede lørdag, hoste der gerne hostes på plads og farve i kinderne... Ja, nu er jeg glad for at jeg tog mig tiden til at være syg og tid til at komme på toppen.

Energi-boost står på køl.
Terrassen byder på en varm plet.

Jonna er tilbage:-)


 =





Ingen kommentarer:

Send en kommentar