fredag den 7. februar 2014

Mens vi venter

Om en time kommer mine forældre, Magnus' bedstemor og bedstefar.
De skal passe Magnus til imorgen.
De glæder de HELT VILDT ved jeg og det er bare så skønt at mærke.
Sikke en gave at selv få det dejligste barn og så sprede så megen glæde "bare" med ham;-)

Og hvad med Mikkel og jeg....?! Tja, vi skal til Vejle Fjord Spa (min julegave til min Mikkel!)

Bliver dog også lidt underligt ikke at sove på samme matrikel som Magnus Supermand...
Lige talt sammen og det er 10 måneder og 10 dage siden han ankom. Magisk!

Turen her og særlig.
Mandag den 17/2 starter jeg atter på job. Lærerindelivet venter og det er ok... Men nøej, jeg elsker barsel -Mere om det en anden dag.
Så på den måde skal turen også nydes, da vi så inden længe tager fat på det nye familieliv med fuld fart på (en anden slags fuld fart end mine mange mange barselssyslerier;-))

Lige nu sover guldklumpen. 
Jeg har nydt æg og grønt og nu min kaffe, mens bloglovin skal besøges;-)




Hvad byder din dejlige weekend på?!

2 kommentarer:

  1. Åhh det lyder lækkert... Godt at huske lidt mor og far tid :-) og vildt din barsel er ved at slut, synes lige du startede :-)
    God fornøjelse
    Kh nanna

    SvarSlet
  2. Orh, det lyder lækkert. Rigtig god tur.Vejle Fjord er et dejligt sted at koble lidt af og få lidt kærestetid.

    SvarSlet